poniedziałek, 7 maja 2018

Grill Forum Mieszkańców Kobyłki

Wczoraj również odbył się Grill FMK... i choć wiedziałem, ze termin jest nie do końca trafiony, to zależało mi na dobrej atmosferze... kibicach, którzy będą dopingowali siatkarzy zajadając się kiełbaską... i choć jak na 6.500 członków FMK przyszła garstka, to razem wyglądało to już całkiem przyzwoicie i dawało nadzieję na dalszą "fame" i FMK, i Turnieju, i wydarzenia pt. Grill FMK...
Przy okazji rozmów, jedni Państwo zadało mi bardzo ciekawe pytanie...  Ile mamy dzielnic w Kobyłce... ? Kurcze nigdy nie liczyłem... No ile mamy? Ile? Ja już wiem, ciekawe czy forumowicze wiedzą... zapytam. :)


Dzięki wszystkim za wczoraj, za to, że byliście, ze mogliśmy razem porozmawiać, pośmiać się itd....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy to!!!!!

Tak tak tak. Już w najbliższy piątek zapraszam do restauracji Bingo na 19.00. Główny temat? Spotkanie z książką "Kobyłczanie gotują&quo...